Hemma (nästan)!

2009-08-18 @ 12:34:31
Nu är jag äntligen hemma efter en fläng-dag på stan... Fick lämnat in papprena på soc (men dom hade lunchstängt! I hela 1½ timma till och med), letat upp min cykel och fikat lite! Kikade runt lite på Akademibokhandeln också och letade efter någon rolig almanacka och roliga block, men hittade INGENTING. Det fanns inte en enda grej som föll mig i smaken... Orkade inte plåga mig till Bokia heller (trots att det bara skulle ta ett par minuter), så jag köpte Camilla Läckbergs nya bok Sjöjungfrun och satte mig med en chailatte och en chokladmuffins och mumsade ett tag. Fast när jag satt där så var det en jäkla envis fluga som höll på HELA tiden... Fick inte ro förrän jag hade slatten kvar av latten och inget av muffinsen typ... Jobbigt var det i alla fall.

Dags att uppdatera mig lite på bloggarna nu. Kram!

Kommentarer

Postat av: FS

sv: Nej, det är sant =)

Men för länge sen när videon var ''ny'' så ljög hon haha men stackarn snorunge som röker!



kram

2009-08-18 @ 17:31:13
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback