Hemma igen!

2009-08-27 @ 15:47:44
Skolan är så skrattretande ibland... Min lärare, fd alkoholisten osv... Hade planerat ett läxprov till oss! WOW! Vi som inte ens pratat allvar på lektionerna ännu. Men det ännu roligare var faktiskt att vi skulle göra det precis då! Hela klassen tystnade väl kan man säga. Men gissa vad han lägger till? JO! "Ni får använda böckerna och göra provet tillsammans"! Men för fan... Inte konstigt att Chris sprang till rektorn för att hon tyckte att han var för slapp. Till och med jag tycker att han är för slapp! Och jag är väl inte direkt något stort fan av skolan. Varför är jag annars kvar på gymnasiet i mina 20-nånting? HAHA.

Det är väl sånna här lektioner man vill ha, så man slipper göra något i skolan då. Men 45-minutersresan dit plus samma hem är väl inte direkt något som man vill göra om man vet att lektionen lika gärna kunde vara lektimman på dagis. Eller ska man säga halvtimmen? Han har släppt oss efter halva lektionen på alla de lektioner vi varit där. Fjortisarna hurrar väl, men jag vill lära mig något. Suck.


Nu ska jag städa. NU SKA JAG STÄDA.

Kommentarer

Postat av: FS

sv: Haha ja!

I will :)



kram

2009-08-27 @ 21:06:13
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Postat av: Mia

Hej Hej!

Ramlade in på din blogg som av en händelse.. Och vilken söt blogg du har! Underbara färger!! Trevlig helg! //Mia!

2009-08-27 @ 22:54:33
URL: http://miaigg.blogg.se/

Postat av: linda

frågestund på bloggen, fråga vad du vill ,så får du svar på måndag ;) !



ps'jätte fräsch design !

2009-08-28 @ 08:25:38
URL: http://liindahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback