Helgen har varit bra!

2009-08-02 @ 15:22:03
Jag och pv hamnade i bråk som vanligt, men nu tog jag fram stora artilleriet och åkte buss till honom (som för övrigt tog 50min.. trots att det är nära). Och vi pratade ansikte mot ansikte, och då löste sig allt jättelätt! Vi satt sen i soffan och myste resten av fredagskvällen och diskuterade lite musikprogram och sånt som han hade på sin dator, och vi hade faktiskt mer mysigt än vi haft på jättelänge! Jag sov över såklart och så åkte vi hem till mig en sväng på lördagseftermiddagen, så jag fick mata Hilding och så pv kunde se min nya tapeter! Han tyckte väl i och för sig att dom inte var speciellt snygga, men det gör jag, så skitsamma!

Vi drack lite på lördagen också, och hamnade till slut hemma hos en kompis till pv, där vi satt och spelade lite poker. Och jag som vanligtvis brukar ha så mycket flyt, åkte ut först! Så jag fick sitta och dela kort som jag brukar göra när jag åkte ut. Och sen växlade jag lite marker... Jag borde inte ha något problem med växlingen av marker men nu är det andra gången i rad som jag har räknat fel någon stans och så har vi antingen mer marker på bordet än vi startade med, eller mindre! Jag tycker att jag räknar rätt, men nähä. Min matte suger visst!


Sorry för dålig updatering, jag har haft en slappishelg här hos pv, så jag ska börja blogga mer igen imorrn, men nu ska jag ta det lugnt resten av dagen! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback