Har storbloggarna gått överstyr?

2009-08-14 @ 15:04:26
Jag läser nästan alla storbloggares bloggar och jag ser mer och mer nu hur de går ner sig... Dessies attack mot Kissie, Paows försvarande mot attacker från alla håll och kanter... Till och med Kenza har fått ett par påhopp från Falsksannings sida (skvallerbloggen). Den enda oberörda i bloggvärlden är väl egentligen BlondinBella!

Men när dom inte hoppar på och anmäler varandra hit och dit kan det vara rätt underhållande... Förutom till en viss grej, och det är att ALLA (Även här exklusive Blondinbella) håller på och postar sina läsarsiffror. Och vad har jag som läsare för nytta utav dom? Det enda jag tänker är; Jahopp, nu betyder min kommentar ännu mindre. Visst att man strävar efter fler läsare, mer pengar... Ja, you name it. Nya silikonläppar? Bloggen betalar... Men vad gör det för nytta att hålla på att posta siffror på ens framgång? Ni håller ju alla hur mycket pengar ni tjänar hemligt, varför kan ni då inte hålla läsarantalet hemligt också? 

Det som förbryllar mig ännu mer är att ju mer bloggarna provocerar och klankar ner på sina läsare, desto fler läsare verkar han/hon få. Och vad kan jag mer säga än att det stiger dom åt huvudet. Ju kändare dom är, desto mer provocerar dom, och gör apor utav sig själv, och vi läsare sitter här och skrattar åt dom och väljer ingen sida, för vi vill se slagsmålet.


Tack BlondinBella för att du inte är med i slagsmålet. Att vi får se dina fina tunikor istället för Kissies ankläppar, Dessies tuttar eller Paows slitna fejkhår!

Kommentarer

Postat av: NATASCHA

Oh tråkigt =/ !

Tack .. Usa/London =)



kram

2009-08-14 @ 19:33:57
URL: http://nataschalindmark.blogg.se/

Postat av: Linda Q

Bloggvärlden är hemsk egentligen...



Just nu pågår en tävling i min blogg =) Spana gärna in den ;)

2009-08-14 @ 20:05:20
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback