Fredag igen!

2009-08-21 @ 11:37:21
Pv snackade något om boule (??) igår, men det var tydligen inget bestämt... Jag förstår inte riktigt hur det ska gå till när det numer blir mörkt klockan nio på kvällen. För jag gissar att han vill göra det på fyllan. Eller på för-fyllan, det skulle ju i och för sig funka, klockan 18 eller något. Planerna idag har jag ingen aning om som vanligt, vilket är rätt tröttsamt. Men förhoppningsvis kommer vi göra något istället för att sitta på varsitt håll och dricka som pv ville göra. Imorrn ska vi grilla (kanske) också. Även där en sak som inte kan bestämmas i förväg tydligen.


Vaknade idag klockan halv nio, trots att jag gick och la mig närmadre ett! Fattar inte varför jag inte kan sova till två som jag brukar kunna göra... Försökte somna om i alla fall, och lyckades rätt bra också. Kvart över elva damp posten ner i lådan, så det var bara att gå upp då, fast det kändes rätt bra! Är inte det minsta trött nu faktiskt, vilket jag alltid brukar vara när jag går upp. Kanske är skolan som satt lite fart på mina sovtider?

Kommentarer

Postat av: Anonym

En ny, fräsch skvallerblogg som till skillnad från alla andra skvallerbloggar uppdaterar OFTA, allt för dn skull =)

Har ni tips eller ideér vad ni vill att vi skriver om går det bra att lämna en kommentar eller skicka mejl till [email protected]

2009-08-21 @ 12:11:10

Postat av: LINNEA KEEN

söt blogg, läget?

2009-08-21 @ 17:34:11
URL: http://alittlebitoflinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback