Första skoldagen!

2009-08-20 @ 12:34:01
På riktigt-riktigt! Nu börjar min första lektion! Självklart så glömde jag necessären hemma hos pv när vi åkte där ifrån igår, men förutseende som jag är, så slänger jag aldrig mitt gamla smink, just för sådana här situationer. Det hela blev iofs lite mer fjortis än vanligt. Men vad fan, jag ska ju gå i en klass där de flesta inte ens är myndiga så.

ska ta bussen om ungefär en timme, och allt fram dit känns som dötid bara, funderar till och med att platta håret bara för att få tiden att gå. Block behöver jag hitta ett, och en penna kanske är bra att ha... Annars är jag klar. Ätit har jag gjort, badad och rakat mig har jag gjort, sminkat mig har jag... Kläder behövs plockas fram, men det tar fem minuter max. Ibland är det skönt att slippa tillbringa halva livet framför spegeln bara för att man är så noga med sitt utseende.


Aja, plattång here I come?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback