FAN VAD SKÖNT!

2009-08-18 @ 09:19:40
Min SYO är ibland HELT underbar! Vi pysslade ihop ett schema som för mig är rätt otroligt. Jag ska plugga 350-400p (som man ska) den här terminen, och vi lyckades få hela tisdagen ledig, hela fredagförmiddagen ledig och hela onsdagförmiddagen ledig. Jag förstår inte hur vi gjorde, men schemat blev verkligen underbart. Tänk er fulltidsstudier, och endast måndagar och torsdagar är fulla dagar. Hur går det till?

Nu ska jag i alla fall skriva ut papper om soc, springa in till stan och lämna dom, köpa en skitstor chailatte på Waynes och köpa massa block på akademibokhandeln och en almanacka. Jag förstår fortfarande inte hur det gick till med schemat, men nu jävlar ska jag ta hand om mina dagar. Imorrn är det möte inne i stan, och lektionerna börjar på torsdag först, och sen tror jag att jag är ledig på fredag också! FAN så skönt!

Kommentarer

Postat av: Josefin

Hej! Allt bra? :D

Kolla in en sjuk bild på Victoria Beckham på min blogg!

2009-08-18 @ 12:11:37
URL: http://josefingrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback