FAN vad klantig jag är!

2009-08-29 @ 09:13:49
Dumma, dumma, fulla jag tabbade mig inatt genom att missta ett djupt brännesslesnår med en platt gräsmatta. Och visst fan sitter jag här nu och kan inte sova för att det svider FAN! Och ingen salubrin/annan bra salva har jag ju heller (varför skulle jag ha det?), så jag har suttit och gnidit in mina sårade händer och ena sidan med grodblad, men inte hjälper det heller. Jag har duschat av mig alla eventuella sporer, och nu är det väl bara att vänta? Men hur lång tid ska det ta innan det går över?!?!?! Bortåt åtta timmar var det sen jag snubblade, så det borde väl ha gått över nu?

Slutsats: Ramla aldrig i brännesslesnår, för då kommer du inte att kunna sova sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback