Det var väl ingen som missade:

2009-08-27 @ 13:03:43
True Blood på 1an igår vid 22? Jag är ett hängivet fan av den serien och har följt den sen den släpptes i USA, och jag kan direkt säga att den är hundra gånger bättre på TV'n än på min lilla datorskärm här hemma!
Jag är superstressad nu, och jag har lite bloggångest för att jag inte bloggade igår. Och sanningen är så hemsk att jag satt i över 12 timmar och spelade WoW tills ögonen blödde... Så det var ju inte som att jag hade något annat för mig att göra? Heh... Det där spelet blir faktiskt roligare och roligare ju längre man spelar (har svårt att se hur jag kan komma att slita mig från det i framtiden), men nu ska jag ta 1-2 dagars paus från det och städa hela lägenheten och göra andra nyttiga saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback