Det är ett under att...

2009-08-22 @ 12:59:48
Jag inte är bakfull idag! Drack mig kalasfull här hemma i ensamheten. Spelade WoW hela kvällen och hade skitkul med någon 14åring från danmark... Låter kanske inte som en idealisk kväll, men oj så skoj det var! Fick också ett miniryck om att jag klockan två skulle gå och lägga på ett brev på brevlådan, och tänkte ta med mig Hilding ut och gå en sväng. Men det regnade, och han fastnade i dörren och vägrade gå ut (och kanske var det lika bra?), så jag struntade i det och gick och la mig istället.

Min inbyggda väckarklocka (som jag nu vill kalla den) väckte mig i vanlig ordning klockan nio i morse. Då gick jag upp och drack lite vatten och upptäckte att jag var full fortfarande. Men nu, fyra timmar senare så känner jag mig nykter, så då är jag väl det då?! Blir sällan bakfull heller, så nu ska jag plocka i ordning mig själv och planera inför ikväll? Aja, vi får se vad som händer och fötter där. Pv fick astmabesvär av att sitta hemma hos en polare som röker inomhus, så han kanske inte har lust att göra något. Vi får se sen helt enkelt. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback