Dålig uppdatering, I know...

2009-08-16 @ 14:52:17
Men som sagt så tänker jag inte kalga över uppdateringen, eftersom jag skriver bloggen för min egen skull. Vilket många uppenbarligen inte gör.

I alla fall. Sitter hemma hos pv nu och ser på TV. Ingen aning om vad jag ser på, för jag orkar inte kolla. Men det är nån college-historia på trean som verkar va lite mysko. Har precis smällt i mig lite efter-fyllan-käk även om gårdagen inte alls blev vad jag hade tänkt mig. Det var ju sagt att vi skulle bli lite folk och spela poker, och att vi sen skulle gå ut på stan och ha kul. Ptja, behöver jag säga mer än att det var några som bangade och det tillslut bara var jag som var utesugen? Vi knöt ihop kvällen vid halv ett typ, och så däckade jag och pv vid ett ellerså, för vi var bra trötta båda två. Drack för övrigt nästan ingenting igår heller. Verkade som att fyllan kom ändå. Kanske berodde det på att man inte åt pizza mitt i fyllan, utan en riktig middag ett par timmar innan vi började dricka? Var dock skithungrig när vi gick och la oss, men orkade inte äta något då, så när jag vaknade mådde jag nästan illa för att jag var så hungrig. Bakfyllan slapp jag dock (men jag drack ju inte så mycket ändå..)


Vad har ni gjort i helgen? Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback