Äntligen "hemma"!

2009-08-19 @ 16:10:10
Fick en fin liten pratstund idag ändå, trots att jag inte var på humör, men orkade inte med mycket mer i stan. Övervägde att glida ner till Bokia och kolla almanackor, men kom fram till att jag lika gärna kan göra det imorgon. Första riktiga skoldagen imorrn då. Och jag känner inte en kotte i min klass. Det är som att jag börjar i en helt ny klass faktiskt, fast jag är typ 3-4 år äldre än alla andra. Det svider att vara sen med studenten, och ännu värre när man ska ta in... Nåväl, med största, bästa sannolikhet så kommer jag att ägna hela min tid åt läraren och att studera och vara flitig. Så orka bry sig om att vara populär. det fick jag nog av när jag var yngre. Tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback