Änligen måndag!

2009-08-03 @ 14:37:36
Vaknade för cirkus en timme sen och verkligen slängde mig i soffan och vill slösa bort heeela dagen på att göra ingenting! Måndag är en sån där sjuk dag som inte borde finnas, för är det något som måste göras är det då man måste göra det... Så min att-göra-lista som jag så småningom kommer att ta itu med är:

Rensa papprena i köket
Dammsuga alla rum
Plocka ihop smutstvätt
Diska gårdagens disk
Eventuellt röja i bokhyllan
Lägga in ren tvätt i garderoben

Varför jag skriver eventuellt på bokhyllan är för att jag vet att jag är för lat för att ta tag i det, men det måste stå där så jag kan känna lite skuldkänslor för att jag inte gjorde det.... Dagen har i alla fall börjat med att jag har legat här... Och jag håller precis på att frosta av frysen förresten! Så jag har faktiskt börjat lite smått på min supertråkiga dag!


Någon som känner dom jag inför denna härliga måndag? Kram!

Kommentarer

Postat av: FS

sv: haha okej! Får väl se vad alla andra tycker och sen avgöra



Hoppas du får en fortsatt bra dag!

det är så vaaaarmt, tog nyss en paus från solandet :) kram♥

2009-08-03 @ 17:10:29
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback