And the winner is...!

2009-08-24 @ 21:01:26
Nä, jag vet faktiskt inte varför jag skrev så i rubriken. För att jag inte kom på något annat kanske? Har haft en sktiskön dag i skolan idag faktiskt! Oroade mig något för hur Saeids lektion skulle bli, men den kändes mindre matteaktig än Företagsekonomin som han hade (som jag hoppade av för att den kändes så tarvlig), så det kanske går vägen ändå. Eller; det måste det göra, för nu har jag ingen chans att hoppa av den lektionen.

Fick träffa nya serveringsläraren också, och han är raka motsatsen mot förra! Jari (förra) var vältränad och mån om sitt utseende, och Salvatore är en tjockis med ett ögonbryn! inte så att han saknar ett, men det går ihop i mitten på ett sätt så det ser ut som ett! Haha...


Har huvudvärk och vill mest bara gå och lägga mig nu, men jag måste fördriva tiden lite så jag inte är aspigg imorrn. Over and out nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback